یکم خوشگذرونی

خرید بک لینک
سلاممی نویسم بماند برای آیندگان ( اصلا آیا آیندگان به ما اهمیتی میدن ؟ما چقد به اونا اهمیت میدیم؟ اصلا چرا باید به ما اهمیت بدن ؟)ده روز دیگه عیدهما سه هفته ست که تو خونه هامون قرنطینه ایم .امسال سال یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 23 اسفند 1398 ساعت: 22:50

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 287 تاريخ: شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 7:50

هیچکس - منتظر - خواب - تو نیست - که به پایان برسدلحظه ها می آیندسالها می گذرندو تو در قرن خودت می مانیما از این قرن نخواهیم گذشتما از این قرن نخواهیم گریختبا قطاری که کسان دگری ساخته اندهیچ پروازی نیست - برساند یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1882 تاريخ: شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 7:50

اهای بیگیلیا

یه هفته دیگه عیده ها

میدونم هزار و یک جور بدبختی هست

ولی هیچ حواستون هست که جز همین اداب و رسوم قشنگ بهونه دیگه ای برای شادی و دلخوشی نداریم؟؟؟؟

بیاین حال خوب برای هم بسازیم

با امیدی بی نهایت

برای ابدیت

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 7:50

صفحه بندی